Wprowadzenie folkloru na salony poprzez stworzenie i wypromowanie marki modowej
02
Folklor na salonach
KRAJKA to nowo powstała marka modowa, której celem jest wprowadzenie folkloru na salony. Jako Digital Choice odpowiadamy za całość marki, czyli: naming, identyfikację wizualną, strategię marketingową marki, media społecznościowe oraz projekty i produkcję wybranych produktów. Hasłem przewodnim KRAJKI jest “Make folk great again” a pierwszym produktem, który pojawi się na rynku będą wielobarwne apaszki nawiązujące do tradycyjnych ludowych symboli.
Już wkrótce rozpoczniemy prace nad kolejnymi etapami, takimi jak sesje zdjęciowe, lookbook i oczywiście intuicyjny e-commerce.
KRAJKA – o co w niej chodzi?
KRAJKA to marka, która kieruje swoje produkty do kobiet, które cenią sobie wysoką jakość materiałów, indywidualny styl oraz szeroko pojętą “polskość”, ponieważ marka w 100% stawia na polskich dostawców i polskie materiały.
Zachęcamy do obserwowania nowo powstałego profilu marki na Instagramie – https://www.instagram.com/krajka_store/ aby być na bieżąco i śledzić poczynania nowej, wyjątkowej marki, jaką jest KRAJKA!