#intercars
Klient:
Inter Cars Klaster Łódź
01
Zakres działań dla Inter Cars
Event otwarcia Centrum logistycznego dla sieci Inter Cars w Kaliszu
02
Cel:
Odpowiednia strategia i właściwy dobór narzędzi przyniósł założony efekt, w wydarzeniu udział wzięło ponad 500 osób.
02
Nowe Centrum Logistyczne Inter Cars w Kaliszu!
Za nami event otwarcia Centrum Logistycznego dla sieci Inter Cars w Kaliszu
Za nami kolejna wyjątkowa realizacja eventu. Tym razem na zlecenie branży motoryzacyjnej, a mianowice Inter Cars Klaster Łódź, na zlecenie którego wspólnie otworzyliśmy nowe centrum logistyczne sieci Inter Cars w Kaliszu.
Mimo iż event dedykowany był dla branży motoryzacyjnej i to był jego główny nurt, to naszemu Partnerowi zależało na tym, by miał on charakter rodzinnego, familijnego pikniku – tak by (cyt.) ,,Nasi Klienci poczuli się u nas jak w domu, mogli zabrać ze sobą rodziny, bo praca w warsztacie jest mocno angażująca i na ten czas wolny dla najbliższych zawsze go brakuje”.
Tak też było! Początek wydarzenia miał miejsce już w czwartek, a rozpoczęły je mini targi motoryzacyjne na terenie centrum.
Wśród marek, które prezentowały swoją ofertę dla Klientów byli m. in. Michelin, Proma Polska, Castrol Polska, Hella, Valvoline, Delphi, TEXA, Amtra, Badek, Milwaukee, Bosch, GULF, OSRAM, Vierol, Denso, COMMA, Ravenol, Bridgestone czy Hazet.
Wyjątkowy event dla całej rodziny!
,,Event z okazji otwarcia naszego centrum logistycznego w Kaliszu przygotowaliśmy w nieco odmiennej formie. Tym razem postawiliśmy na rodzinną atmosferę, tak by nasi klienci i dostawcy mogli spędzić czas wspólnie ze swoimi rodzinami. Stąd na naszym wydarzeniu obecność animatorów dla dzieci, strefy zabaw, czy dmuchańców. Nieustannie staramy się budować trwałe relacje z naszymi klientami i wychodzić na przeciw im oczekiwaniom, odpowiadając na ich potrzeby. ” – mówi Szymon Świerczek – dyrektor grupy filialnej Łódź, Wielkopolska sieci Inter Cars.
Do kogo skierowany był event?
Nasza agencja zajęła się pełną organizacją wydarzenia, obejmującą planowanie, koordynację i nadzór nad jego realizacją. Dodatkowo, przygotowaliśmy profesjonalną komunikację PR, w tym materiały prasowe i współpracę z mediami oraz zadbaliśmy o wszystkie materiały brandingowe, takie jak banery i plakaty. W ramach kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych stworzyliśmy i zarządzaliśmy treściami oraz reklamami, aby maksymalizować zasięg i zaangażowanie wśród odbiorców. A wszystko po to, aby jak najlepiej uczcić to wyjątkowe wydarzenie, jakim było otwarcie centrum logistycznego Inter Cars w Kaliszu.
Odbiorcami wydarzenia byli potencjalni klienci Nowego Centrum Logistycznego Inter Cars w Kaliszu. Nasza komunikacja była precyzyjnie skierowana do wąskiej grupy docelowej, obejmującej właścicieli warsztatów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych i innych firm z branży motoryzacyjnej, działających w promieniu około 100 kilometrów od nowego centrum. Dzięki odpowiednio dobranej strategii i zastosowanym narzędziom, udało nam się osiągnąć założony cel – w wydarzeniu uczestniczyło ponad 500 osób.
Jeśli planujecie osiągnąć cele marketingowe w niestandardowy sposób, wykorzystując realizację eventu branżowego, zapraszamy do współpracy! Razem stworzymy strategię, która będzie idealnie dopasowana do Waszych oczekiwań i budżetu, aby skutecznie przyciągnąć odpowiednich uczestników i zrealizować Wasze cele.