#fordstore

Klient:

FordStore Łódź

FordStore Łódź - budowanie rozpoznawalności marki

01

Zakres działań dla FordStore Łódź:

Prowadzenie działań w obrębie Facebooka i Instagrama, regularne sesje zdjęciowe

02
Cel:

Zwiększenie widoczności oraz wzmocnienie wizerunku marki FordStore Łódź w mediach społecznościowych, poprzez skuteczne strategie komunikacji i angażujące treści dostosowane do potrzeb i oczekiwań lokalnej społeczności.

02
FordStore Łódź - jak przebiega współpraca z Digital Choice?

Zakres odpowiedzialności

Analiza i Strategia

  • Przeprowadzenie dogłębnej analizy obecnego stanu kont social media FordStore Łódź.
  • Zrozumienie potrzeb i zachowań docelowej grupy odbiorców.
  • Opracowanie kompleksowej strategii contentowej, mającej na celu zwiększenie zaangażowania oraz poprawę rozpoznawalności marki.

Zarządzanie Kontami Social Media

  • Codzienne zarządzanie profilami marki na platformach takich jak Facebook i Instagram.
  • Tworzenie i publikowanie atrakcyjnych grafik, video oraz treści pisanych, które odzwierciedlają wartości i ofertę FordStore Łódź.
  • Monitorowanie i moderowanie komentarzy oraz odpowiedzi na zapytania użytkowników w sposób konstruktywny i zgodny z polityką firmy.

Kampanie Reklamowe

  • Projektowanie i realizacja kampanii reklamowych na platformach społecznościowych, mających na celu promocję nowych modeli samochodów, ofert specjalnych oraz eventów organizowanych przez FordStore Łódź.
  • Optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym na podstawie zebranych danych i analizy wyników.

Raportowanie i Optymalizacja

  • Regularne dostarczanie raportów dotyczących efektywności prowadzonych działań.
  • Analiza danych i dostosowywanie strategii w odpowiedzi na zmieniające się trendy i feedback użytkowników.

Szkolenia i Konsultacje

  • Organizowanie szkoleń dla zespołu FordStore Łódź w zakresie korzystania z mediów społecznościowych i budowania osobistego wizerunku marki w sieci.
  • Dostarczanie rekomendacji dotyczących najlepszych praktyk w mediach społecznościowych.

Oczekiwane rezultaty

  • Zwiększenie liczby obserwujących oraz poziomu interakcji na profilach społecznościowych.
  • Poprawa rozpoznawalności marki FordStore Łódź na lokalnym rynku.
  • Wyższy poziom satysfakcji i lojalności klientów, manifestujący się poprzez pozytywne opinie i komentarze.
  • Skuteczne promowanie aktualnych ofert i nowości produktowych, co przekłada się na wzrost zainteresowania i sprzedaży.

Kluczowe wskaźniki sukcesu (KPIs)

  • Procentowy wzrost zasięgu wśród mieszkańców województwa łódzkiego
  • Konwersja z kampanii reklamowych w liczby odwiedzin w salonie oraz zapytań o produkty.
  • Analiza sentimentu (opinii) w mediach społecznościowych.

Zarządzanie social media dla FordStore Łódź przez Digital Choice to kompleksowe podejście do online marketingu, mające na celu budowanie trwałej i pozytywnej obecności marki w cyfrowym świecie.

Współpraca z Ford Store - Social Media

Sprawdź inne nasze realizacje