#enea
Klient:
ENEA Elektrownia Połaniec
01
Zakres działań
ENEA dla Pokoleń. Forum Seniora, czyli CSR dla ENEI Elektrowni Połaniec
02
Cel:
Zbudowanie strategii dedykowanej seniorom z terenu powiatu staszowskiego która miałaby ich zaangażować i dać przestrzeń do integracji.
02
Forum Seniora
Event Forum Seniora zrealizowany dla ENEA Elektrownia Połaniec
Naszym zadaniem było zbudowanie strategii dedykowanej seniorom z terenu powiatu staszowskiego, która miałaby ich zaangażować i dać przestrzeń do integracji. Stąd pomysł realizacji eventu w postaci forum seniora, gdzie w programie oddaliśmy treści prozdrowotne dla seniorów – tak jak zakłada strategia spółki ENEA, jak i treści rozrywkowe. Stąd też w programie znalazły się panele z ekspertami z zakresu psychologii i dietetyki.
W ramach części rozrywkowej w ślad za społeczną odpowiedzialnością biznesu, jaką wyznaje agencja Digital Choice, zaprosiliśmy do współpracy Baseny Mineralne w Solcu Zdroju, którzy szukają płaszczyzn do formy reklamy bezpośredniej. Wspólnie przygotowaliśmy panel konkursowy pod
nazwą SENIORIADA, gdzie nagrodami były zaproszenia do obiektu. Na finał dla seniorów wystąpił zwycięzca 3. edycji The Voice of Senior – Krzysztof Prusik, który nie tylko doskonale wpisał się w komunikację o radosnej jesieni życia, ale i swoim recitalem rozbawił naszą publiczność.
W wydarzeniu udział wzięło blisko 200 seniorów
CSR to wyjątkowo ważna gałąź w portfolio naszych działań. Dlaczego?
Działania CSR mocno wkraczają w pion marketingu i PR firm, łącząc je z obszarem działalności zespołów HR. Stąd też każde działanie jakie podejmujemy z tego zakresu jest poprzedzone audytem strategii Klienta – jak wyobraża sobie swój wizerunek na zewnątrz i jak jego marka chce być pozycjonowana.
ENEA Elektrownia Połaniec, jak i cała grupa ENEA jest jedną z czołowych marek odpowiedzialnych społecznie w kraju, ale szereg ich działań dedykowanych jest lokalnym społecznościom, gdzie ulokowane są elektrownie.
Dokładnie tak jak w Połańcu, gdzie ENEA Elektrownia Połaniec jest największym zakładem pracy – stąd też szereg działań odpowiadających na potrzeby lokalnej społeczności.
Cały projekt miał przygotowaną profesjonalną kampanię promocyjną, realizowaną kanałami najbardziej dostosowanymi do seniorów, tj.
- media społecznościowe z naciskiem na Facebook,
- kampanie outdoor,
- a także najpopularniejsze wśród seniorów lokalne media.
ENEA Elektrownia Połaniec z wydarzenia otrzymała pełną dokumentację foto i video wraz z informacją prasową, rozesłaną do mediów w ramach działań PR na lokalnym rynku.
Działania CSR są bardzo wdzięcznym kierunkiem, ale wymagającym bardzo holistycznego i otwartego podejścia.
Jeśli chcecie rozwinąć swoją markę w tym obszarze, zapraszamy do rozmowy. Chętnie wysłuchamy Waszych oczekiwań i wspólnie obierzemy kierunek i strategię działania CSR.